Agencja reklamowa

Co jest gwarantem zaistnienia w zbiorowej świadomości jaką jest sieć? Co powoduje że jedne firmy z powodzeniem prowadzą swoje interesy, zdobywają nowe zlecenia oraz klientów inne zaś balansują na krawędzi opłacalności lub wręcz upadają? Odpowiedzią na pytania postawione wyżej jest równowaga- bilans pomiędzy znajomością produktu, usługi, umiejętnościami zorganizowania czasu pracy oraz kwestiami logistycznymi, poziomem obsługi klienta oraz oczywiście reklamą.

Zajmiemy się ostatnim z wymienionych czynników ze względu na fakt że w okresie kryzysu przedsiębiorstwa najczęściej obcinają wydatki właśnie na marketing zapewniając sobie wegetacje ale nie rozwój. Moim zdaniem jest to błędne założenie oparte na braku jednoznacznych i mierzalnych efektów związanych z wydatkami na reklamę. Od dłuższego czasu jednak pojawiają się kanały komunikacyjne i media gdzie możliwe jest określenie wpływu przekazu na klienta.

Takim medium jest internet. Przeprowadzając skuteczne kampanie mamy możliwość obserwowania wzrostu sprzedaży oraz określania najbardziej wrażliwych elementów funkcjonowania naszej firmy. Linki sponsorowane, pozycjonowanie, estetyczne i funkcjonalne strony www a także fotografia reklamowa– to te elementy, które budują świadomość marki podkreślając nowoczesność i elastyczność firmy. Dlatego kluczowym wydaje się dobór odpowiedniej agencji reklamowej.