Od reklamy na słupie ogłoszeniowym

Kwi
2013
19

posted by on reklama

W dzisiejszych czasach prowadzenie jakiejkolwiek działalności gospodarczej nie ma większego sensu, jeśli nie inwestuje się w reklamę. Tym ważniejsza jest to kwestia, im większa konkurencja na rynku lokalnym lub jeśli odbiorcy naszego produktu lub usług znajdują się na rozległym obszarze. Organizacja reklamy na własną rękę może odnieść skutek w zasadzie tylko wtedy, gdy chcemy dotrzeć do kilku wybranych przez nas odbiorców. Reklama taka może mieć formę ulotek (na przykład gdy reklamuje się nowy sklep osiedlowy) lub prezentacji multimedialnej (jeśli jesteśmy producentem dobra dla konkretnego odbiorcy – na przykład wielkich betonowych płyt do celów budowlanych). W każdym innym przypadku, gdy musimy o swej działalności informować masowego klienta, niezastąpionym współpracownikiem staną się dla nas agencje reklamowe. Organizują one wszystko: od ulotek i wizytówek po cały wizerunek formy. Zobacz przykładową ofertę: http://www.dirtydot.pl/co-robimy/buzz-marketing/

Organizują nie tylko kampanie reklamowe, konkursy i tym podobne, ale czasem zajmują się nawet wizerunkiem tak zwanej twarzy firmy i dzięki temu nieznany dotąd właściciel staje się rozpoznawany: wystarczy kilka bali charytatywnych, sponsoring szczytnej akcji i kilka plotek w prasie brukowej. Nie można też zapomnieć o marketingu w Internecie. Specjalizują się w tej formie reklamy głównie agencje interaktywne. Potrafią przemycić reklamę w formie gier online, marketingu szeptanego, konkursów organizowanych na portalach społecznościowych i tak dalej. Np http://www.dirtydot.pl/co-robimy/kampanie-adwords/

 

Co ciekawe reklama nie zawsze dotyczy firmy i jej produktu a często właśnie twarzy kojarzonej z daną marką.