Pozycjonowanie Kielce

Mar
2013
23

posted by on reklama

Każdy kto stanął przed wyborem medium reklamowego jak najbardziej dostosowanego do profilu działalności wie że nie jest to łatwa sprawa. Jest olbrzymia ilość nośników oferujących różne parametry ze względu na profil odbiorców. Innymi słowy- inaczej działa reklama w prasie lokalnej czy w autobusie a zupełnie inne efekty przyniesie np. pozycjonowanie stron , które pokrótce chcielibyśmy przybliżyć.  Jaka reklama jest skuteczna? Ta, która nie wydaje się reklamą. Nie bez powodu filmy viralowe bez wyraźnych odniesień brendowych wywołują słuszną popularność w sieci, odnośniki są kopiowane przez tysiące użytkowników dostarczając na koniec wzrost rozpoznawalności marki, usługi czy po prostu zwiększając sprzedaż.

Pochodną marketingu viralowego jest także marketing szeptany, który przeprowadzony mądrze i nienachalnie dostarczy nam nowych użytkowników będących potencjalnymi klientami.

Pozycjonowanie jak przykłady powyżej wpływa pośrednio na percepcje klienta poprzez ingerencje w wyniki wyszukiwania Google jedynie dla tych użytkowników, którzy już szukają danej usługi lub produktu co czyni tą usługę jako potencjalnie najlepiej ztargetowaną ze względu na odbiorcę. Tzn dostarczy treści jedynie tym, którzy tego potrzebują. Co jest celem pozycjonowania stron? To umieszczenie wizytówki firmy, podstrony czy np sklepu na pierwszej stronie wyników wyszukiwarki. Zobacz http://www.dirtydot.pl